Se23da Sezeryandan çok korkuyorum yaklaştıkça 2,5 yaşında oğlum korkuyorum uyanmayacağım sanki sezeryanla da
obirannea Se23da öyle bir korkunuz varsa yarım bayiltsinlar 30 dk saberdersiniz sonrası harika ben öyle istedim bence tam bayılmak daha kötü o ayilmasi filan zor
Sedefkitir12- Se23da benimde carsamba günü sezeryanım var spinal olucam bende 3 yaşında bi kızım var benimde 2. Sezeryanımı olucam Allah nasip ederse
obirannea Se23da belden aşağı uyuşturuyorlar iğne ile gözünüz açık oluyor konuşup ediyorsunuz sonra odaya götürüyorlar bir kaç saat içinde o belden aşağı uyuşukluk geçiyor bayılma filan yok