[silindi] sedasyon denilen bi anestezi ile kısa süreli uyuşturuluyorsunuz uyuyorsunuz yani uyandığınızda işlem bitmiş oluyor yaklaşık 15 dk gibi kesik dikiş vs olmadığı için sadece bi adet sancısı oluyor aynı gün taburcu oluyorsunuz ve sonrasında bi süre dinlenme süreci bi süre ağrı ve kanama devam ediyor sonrasında normal hayatınıza dönüyorsunuz