Urazim_0606 Bende 5+5 teyim perşembe günü keseyi görmemiz lazım dendi. Yani 6+1 de keseyi görmeliymişiz. 10 gün sonrada kalp atışı duymalıymışız. Eğer geç döllenme değilse tabiki