Arkadaşlar merhaba. 40+3 üm Saat 06.40 sularında sol kasık kısmımdan giren bir ağrıyla uyandım. Geçmesini bekledim hemen geçmedi biraz devam etti. Şuan da da soldan girip sağ tarafıma doğru da ilerliyor ama yoğun bir şekilde sol tarafta hissediyorum. Sanki adet olmuşum da yeni sökülmüşüm gibi bir ağrı bu. Aralıklarını ve ne kadar sürdüğünü henüz tutamadım ama araları çok uzun değil