Hayırlı sabahlar hayırlı Ramazanlar benim kızım 4 ay 20 günlük çok affedersiniz geri çekilme yöntemi ile korunuyordum en son ocak ayında kanamam kesildi 4 Kasımda doğum yaptım ocak ayından sonra bir daha adet olmadım spiral takmaya gittim 3 defa hem de ayrı tarihlerde adet ol gel dediler en son baktım adet olmuyorum 20 Mart’ta gittim dedim ki adet olmuyorum ocaktan belli ocağın ilk haftası düşmüştüm Bir daha da düşümedim adet olmayı bekleyemem spiral takmak istiyorum dedim gebelik testi yapalım dedi yoktur dedim doktor risk alamayız test yaptı Beta HCG değerim 119 çıktı galiba 2 haftalık gebeyimmişim en az bir 6 sene düşünmüyordum Rabbimin vardır bir bildiği dedim demek sağlam korunmamışım çok üzüldüm kızım daha çok küçük iki buçuk yaşında oğlum var şimdi adet olmuyorum acaba kaç haftalık gebeyim dediğim gibi iki midir doktor hamilesin dedi direk odadan çıktım Şok oldum çünkü bir 10 gün sonra tekrar gideceğim bir de oruç tutsam gebelik etkilenir mi yani teşekkür ederim