Edanur1_ 29 haftalık gebeyim 2.gebeligim ama hiç böyle bişey yaşamadım gece ikiden beri aralıklı sancı gibi ama düzensiz hastaneye gitmelimiyim bilemedim bebeğim gayet hareketli kanama vs yok aynı durumu yaşıyan varmı
_almirasmom Edanur1_ kadın dogum doktorunuz la wp ılestım gecın bence bı ıdrar kültürğ verın enfeksiyon da boyle yapar ıhmal etmeyın 🫶🏻
Edanur1_ _almirasmom gittim doktoruma öğlen bı problem yok dedi enfeksiyon falan da yok dedi Allah’a şükür iyiyim şimdi ama çok farklı bı agriydi Allah doğuma kadar yaşatmasın bidaha