Merhaba, 21 haftalık hamileyim. Şuana kadar hiç bir sıkıntımm yokken dün gece göbek deliğimin üzerinde batmalar olusmaya basladı nefes alırken bile sankı agırıyordu. Ve karnm o kadar gerıldı ve şiştiki birden. Sanki biraz daha zorlasam ortadan ıkıye ayrılcak gıbı. Bunun sebebını bılen varmı ya da benzer durumu yasayan? Yasadığım gaz sancısı mı acaba?