Mine77 öncelikle stres yapma benim de 7-8 hafta civarı kahve rengi adet ağrısı gibi gelen pıhtımsı bi akıntım olmuştu 3 gün sürdü doktora gittim size dediği gibi aktif bi kanama değil yerleşme kanamasıdır dedi, ilaç vs de vermedi şuan sağlıklıyız çok şükür 25 haftalık olduk. Ama bu kanama durumunda ilaç yazılıyomuş normalde içine sinmediyse başka bir doktora daha görün istersen