busesssssss hiç belirtim yoktu desem 4 kilo almıştım oda karnım çıkmaya başlayınca arttı doğrusu bebeğin suyu normaldi haftası da uyumluydu yani iri bi bebek değildi hamileliğimde tatlıyla hiç aram yoktu şimdiye kadar açıkçası o yüzden beklemiyordum ama genetik de olabilirmiş sanırım bakalım tekrar bakacak doktor elimden geldiğince dikkat ediyorum ama ne kadar oluyor bilmiyorum yani ☺️inşallah çıkmaz sizde stres yapmayın ben belki stres yaptım o anda o yüzden rahat olmamız lazım gitmeden önceki dün tatlı ekmek vs tüketmeyin etkilemesin.. 🥰