bahocum bende onbesinci haftanın içindeyim, gobek deliginin bi karis altından bi farklılık hissettim ama bebekten mi yoksa bagirsak mi anlamadım, progestan kullandım birkaç gündür ara verdim biraz da tedirgin oldum, siz de mi öyle hissetmiştinz, baloncuk gibi 2 3 sn devam etti sonra geçti birkaç kez oldu