gumusizl aynn 3 sezeryan yaptım 3 ünde de bebekleri getirip yanağıma dayadılar 🙈sevinsem mi üzülsem mi anlamadım😔ya geceden biley yemiyoruz İnan ağzı insanın açlıktan çok pis kokuyo bebeklerimi ölemedim bile koku rahatsız etmesin diye 😣ama ten tene olmuyo sezeryanda bundan eminim👍🏻