07sym07 Hamileyim 15 haftalık reflu ve gastrit vardı zaten daha da arttı hamilelikte özellikle akşamları geceleri çok yoğun oluyor bağrımda ağrı oluyor sırtıma vuruyor acıyor bide öksürtüyor çözümü olan varmı rennie kullanıyorum hiç bi çaresi yok
Dolphin16 07sym07 ben en son çareyi ilaçla buldum artık ağzımdan burnumdan acı sular gelerek uyanırdım gece doktorum en son ilaç verdi rahatladım
Melek3675 07sym07 bende kullanıyorum sabah akşam tok karnına benim reflü önceden vardı zaten şimdi iyice azdı 15. Haftadayım zehir oldu hamilelik bu sebepten 6 kg verdim ve bulantı hapına başladı doktor
07sym07 Rsahbaz günde 1 kez yazıyor üstünde zaten genelde akşamları oluyor bende o zaman kullanıyorum Bi kez yastığımı yükseltip uyumaya çalışıyorum bu sferr de boyun ağrılarım başladı