BurcuSelimakmak Anne adayları ben adet görmedim sogan kürü yaptım ama bekliyorum ama adet olucak bir hisim Yok ne yapama lazım 4&5 Ocak giticegim doktora yarın test alıp bakıcagım anne adayları sizlerde böyle oldumu acaba
BurcuSelimakmak bulutunannesi33 erken gebelik testini yapıcagım canım onuda sabah ilk idar yapsam cıkarmı canım onu yoksa ilk alır almaz yapım dimi cıkarmı
bulutunannesi33 BurcuSelimakmak ben hc kullanmadm onuda nrml gebelk testını sabah ılk ıdrarla yaptm hemen ckdı geceden sabah hormonlar bırıkıyor ıdrrda cnku ondan dedm
23Zumra BurcuSelimakmak canim her insan farkli ben oglen yapmistim ama dger dayana bilirsen sabah ilk idrarda yap cikmisti benimkiler ama cizik
BurcuSelimakmak Anne adayları testi aldım eczane kız demiş şimdiede yaparsa çıkar demiş eşim ikitane aldı bana birini hemen denedim ama bişey yok o birinide sabah denicegim anneşler