3bebe1anne_2021 Kızlar 36+5 haftalığız. Bugün öğlenden beri belim ağrıyo ve kasığıma vuruyor. Çok şiddetli değil ama akşama doğru özür dilerim alt kısmımda sanki birşey içime batıyor adet zamanlarımdaki gibi ve bel ağrım geçmedi hiç bilgisi olan var mı bu konuda ?
3bebe1anne_2021 Doktora dün gittim o zaman birşeyim yoktu zaten farklı bir belirti de yok ama nedense tedirgin oldum çok sağol canım teşekkürler.