Aleynayaz Kızlar 21 aylık oğlum var adı Ayaz Baran 7 aylık gebeyim kızım olacak inşallah 😍 Henüz isime karar veremedik. Aklımadaki tek isim Alina Ova Önerilerinize ihtiyacım var
3prenses1prens Aleynayaz Alina çok güzel ama Ova da tereddüt ettim ben ama siz begendiyseniz gerisi teferruat
Aleynayaz Serennak Kendi adımda Aleyna Abisinin Adı Ayaz Baran Alina Ova bize uyacağını düşünüyorum 🫶🏼
Aleynayaz BirAskMasali1323 Sanki Dora erkek ismine daha ağır basıyor gibi geldi bana Teşekkürler Yine de 😊
tubaysima Alina biz de kızımıza düşünmüştük çok güzel bir isim anlamı da çok güzel ♥️ ama Ova bilemedim 🤷♀️ ben koymazdım diyeyim
Aleynayaz tubaysima Ova ismini çok önceden Kızım olursa koyacağım adını diye söylüyordum hep. Şimdide hem Abisinin adına hemde annesinin adına uyacak bir isim Alina da koymak istiyorum. Tek isim taraftarı değilim