Diyabetlianne Kese ve yolk görüldü ama bebişi görememiştik, yarın gidiyorum inşallah bebişi görürüz lütfen dua edin boş gebelik olucak diye çok korkuyorum kızlar inşallah görürüm çok dua ettim hayırlısı olsun inşallah
Alizeyasemin Diyabetlianne hakkında hayırlısı olsun arkadaşıma da kese gözükmüyor demişlerdi alttan muayene etmişlerdi görmüşlerdi
Pembesarelle2 Diyabetlianne Sabah bende gidicem 7+2 olduk kalp atışını duymak için 5+3′de keseyi görmüştük
Dlntkesn İnşallah görürsün canım dua ediyorum sana bizi haberdar et lütfen. Rabbim güzel haberler almayı sevinçten ağlamayı nasip etsin ❤️💜
Tubitumum Pembesarelle2 siz naptınız görebildiniz mi inşallah görmüşsünüzdür yarın gideceğim bende çok paniğim bugünden🥹
Tubitumum İnşallah görürsün canım hayırlı sağlıklı bir şekilde bende yarın gideceğim inşallah bende görürüm 6+6 olacağım
Busraaa233- Diyabetlianne ay dün yazmışsın noldu gittiniz mi duyabildiniz mi acaba bende aynı durumdayım ?
Melihaklc Diyabetlianne rabbim kucaginizi bos koymasin insallah bende yeni gebe oldugumu ogrendim sizde benim icin dua edin lutfen 🥰
Ayse1-1 7+2de bebek görünmüştü benim de ama o beklediğim 1 hafta nasıl geçti ben bilirim boş gebelik oranı yüksek kürtaja hazırla kendini dedi doktor hatta psikiyatrist önerebilirim dedi. Ama ben 1 hafta sonra kalp sesini de duydum bebeğimi de gördüm doktorlar erken haftalarda boş yere endişelendiriyorlar çok kızgınım bundan dolayı onlara. Takmayın duyarsınız kalp sesini inşallah 🥰