C.tesi günü kontrolüm vardı gittim hersey gayet iyi dedi doktor çarşamba günü bir daha gel çatı muayenesi yapacağım dedi bende merak ediyorum ilk doğumum ne nasıl bilmiyorum çatı muayenesinden sonra doğumumun şekli belli olacakmış ne yapmam gerekiyor yaptıranlar bilgilendirir misiniz çatımi esnetmek için vs ne yapabilirim