ZelihaTkcnn ben 3 ayım biter bitmez Ajda bileziklerimi yüzüklerimi çıkardım bir daha da takmadım siz geç kalmışsınız artık Başka hamile arkadaşlara fikir olsun. Yüzükleri çıkarın erkenden takmayın hiç benim suan ödemim yok 32ye geldim ama ne olur ne olmaz ani şişlik olabiliyor. Ee bide sezeryan olursa son aylar onları nasıl çıkaricam stresine girmek istemedim