Ekimkaplan takmayın hiç kafanıza kötü düşünmeyin doktorunuz bir anormallik görmediyse sorun yok demektir. yavaş yavaş alıştırın oyunlara oturtun kitap okuyun, eğitici kartlar vs var onlara bakın. Benim bebisim daha doğmadı bende araştırdığım kadarıyla tavsiye veriyorum bir tecrübem yok🙈 Ama bir arkadaşım anne karnından daha kitap okuyup bebeği doğduktan sonrada hep devam etti sıkılmadan oyunlar türetti ona o çocuk masallah o kadar guzel oyun kurup oynayıp oyalanıyor ki hic tv tablet görmedi 2 yaşına kadar biraz onu örnek alıyorum 🌸