Merhabalar erkenci kuşum geldiii.Sabah uyandığımda hafif ıslaklık vardı ama akıntı şeklindeydi hafif şeffaf gün içerisinde ara ara geldi en son mukuslu bir şekilde pıhtı geldi ama kırmızı yada pembe değildi şeffaf tı ara ara toplanmalarım başladı ama zaten sık sık oluyordu. Eşimin ısrarıyşa doktoru aradım doğumhaneye geç baksınlar dedi. Ve gelen suymuş zaten bu da sezeryan olacaktı sancılarımı durdurmaya çalıştılar ama olmadı 2 saat içinde bebişim geldi. Belden iğne vurduktan sonra tansiyonum düştü sadece ama normalde de tansiyonum düşüktü. Hemen sakinleştiriciyle toparladılar.