Kızlar adet olayı karmakarışık olan ve bir yandan polikistik över rahatsızlığı olan biri olarak yazıyorum bunları. Nerdeyse 3 aydır adet olmadım bu hastalıktan dolayı. Bu süredede korunmadık eşimle. Biraz önce kahverengi akıntı geldi. Sizce bu adet mi yoksa gebelik belirtisi mi? Adet olacağımda kırmızı leke gelirdi ilk kez böyle birşey yaşıyorum. Anlayamadım