busraltin bunu çok söyledim yine söylicem 4 normal doğum yaptım inan Allah’a citim çıkmadi hiç bagirmadim. Çünkü gerçekten bağırmak sadece doğumu zorlastiriyor ve yorulursun bu kadar. 2 oğlumda doğuma gittim beni odaya götürdüler 4cm acilman var dediler nstye bağlayıp gittiler. Benden çok önceden gelen bı gebe abla vardı. Ben uzandım bekledim hareketleri falan takip ediyorum nefes egzersizi yapıyorum acilmam olsun die. Birden yanımdaki abla bağırmaya başladı. Çok korktum neden bagirdigini anlamadım iyi misin diyorum cvp vermiyor. Bende endisenlendim ebeye seslendim. Ablaya birşey oluyor die ebeler ona kızdı bağırma die nefes al ver acilman yok onu bekliyoruz dediler ve gittiler. Meğer sancı geldiği zaman bagiriyormus ben kendimi unuttum ona teselli veriyorum. Abla bağırma sakin ol ebelerin dediğini yap sen madem hastaneye geldin onlara güven ne diyorlarsa yap diyorum. Ama yok abla bağırmaya devam ediyor. Tamam anlıyorum canı aciyor ama faydası yok. Bana ıkınma hissi geldi ebeyi çağırdım alttan muayene etti evet Neşe aferim sana dedi bebeğin saçına dokundum dedi. Sakın ıkınma çatala goturcem seni dedi. Gittim doğurdum geldim yine ablanın yanına bak dedim yavrum kucağımda sende yavrun için güçlü ol,derin nefes al ver . Sürekli onu teselli ediyorum böyle yap şöyle yap. Artık ben normal odaya geçtim 5 saat sonra abla doğurdu. Nasıl dua ediyor bana seni Allah gönderdi sen olmasaydın ben ne yapardım. Yani can inan bağırmak çağırmak daydasiz:)