Catcad sefikaaaaa gebe olma durumun var mı? Ben doğum kontrol hapını bıraktıktan 2 ay sonra hamile olduğumu öğrendim. (Geri çekilme ile korunuyorduk)
Tuce- sefikaaaaa evet yasmin kullandım 6 ayda yeni düzene girdi doktor olabiliyor dedi böyle yan etkiler
sefikaaaaa Catcad bilmiyorum geçen ay bi kaç kere test yaptım kan verdim gebelik yoktu. Düzenli ilişki var ama gebelik yoktur diye düşünerekten yapmadım test
Catcad sefikaaaaa belirtiler varsa tekrar test yapmanı öneririm Ben hap kullanırken adet görmüyordum. Sadece bir kaç damla hapı bıraktığımda çok oldu.
sefikaaaaa melisa_ozgur_46 Diane 35 kullanıyodum ve kullanmayı bıraktım ocakta adet oldum ve ondan sonra olmadım