Enfal_06 Bbyal 3 haftalıken gözüktü kese bizim özel hastanedeydi doktordan doktora değişiyor cihaz da olabilir
Sevdabrs Bbyal 5. Haftada keseniz gorunur en erken ama gorunmemis bile olsada korkucak birsey yok 6 yi bulanlarda olabiliyor gec dollenmeden dolayi
Sevdabrs Enfal_06 3 haftalikken nasil ogrendiniz ?? Daha yerlesme yeni oluyorken erken gebelik trstlerinde bile zor cikiyorken bir yanlisiniz olabilir mi:)
Enfal_06 Sevdabrs 3 haftalıken gözüktü gerçekten canım acilde kan verdim çıktı ertesi gün kadın doğum doktoruma gittim alltan muayeneyle kese gözüktü beta 342 deydi erken gebelik testinde net çıktı 1 gün gecikmeyle gebelik oluşmuştu yani
Busee-ars Bbyal genelde 5 canım betaya bağlı 1500 geçtikten sonra görünüyor ben 4+4 de felan gittiğimde betaya bakıp 4 gün sonrasına çağırdı beni görünür diye o zaman göründü
Dlntkesn Bbyal 6+1 de keseyi gördük 7+1 de kalp duyduk canım ama o 1 hafta zulüm gibi geçti kanama vs yoksa acele etme derim tabi sen bilirsin 😊
Bbyal Dlntkesn çok şükür kanama falan yok ama bende kararsızım olmadı biraz daha bekleyeyim en azından 5 haftayı doldurana kadar