ranagunbatan_ 35+0 da normal muayeneye geldiğimde ben hiçbir şey hissetmememe rağmen nstde şiddetli kasılmalarım çıktı ve galiba yarın doğumum olacak böyle bir şey yaşayan var mı aramızda
Ellove ranagunbatan_ panik yapma doguruyor olsaydin hemen salmazlardi seni. Benim 27. Haftamda basladi nst de sancilarim ama sabirlaa bekledik 36ya kadar🤭
aslhnkrts9 ranagunbatan_ canım korkma sancı çıktı diye hemen doğurtmazlar. Yatış verirler yakın takip ederler.