Kızlar ağustosta doğum yaptım. 40 çıkana kadar kanamam oldu fakat ondan sonra sadece kasım ayında adet gördüm. Bu şekilde uzun süre adet görmeyen oldu mu doğumdan sonra acaba benim gibi merak ediyorum, olduğum şehirde kendi kadın doğumcum olmadığı için rahat hissetmediğimden gitmedim. Bilgisi olan varsa yazarsa çok sevinirim💐