Betl35 canım bende aynı durumları öğrendiğim günden beri yaşadım bulantı kusmak yediğimi sindirememek halsizlik desen çabası miğde bulantısı hala geçmedi ilaç ile rahatlıyorum ama sindirim konusu gelince yemek yedikten sonra evde bile olsa yürü cikabiliyorsan dışarıda yürüyüş yap soda iç ama soda içmekte bir yere kadar soda içmekten şuan soda görmek bile istemiyorum birde renie Duo çok iyi geliyor günde 3 defa içme hakkin var en son hakkını yatmadan önce kullanırsan daha rahat uyursun birde sol tarafına yat canım oda rahatlatıyor birde en son sabahları aç karnına tahmin ye 1 kaşık 4 ay o kadar çok çektim ki çare bulmak için her yolu denedim şuan miğde bulantısı hariç hepsi geçti inşallah geri gelmez seninde hemencik geçer canım 🤲