Momy9861 Gebeliğin başından beri kalça bel ve kasıklarımda mantar egzamadan dolayı kaşıntı var.Kaşıdıkça kızarıyo ve artıyo. Bu hafta iyice arttı(16+6yız) Gebelikten önce travazol kullanıyordum geçiyodu. Gebelikte kullanan var mı? Randevuma 4 gğn daha var
BabyAta Momy9861 bana vajinal kaşıntı için travzol vermişti doktorum 11. Haftada ara ara kaşıntı olduğunda hep sürüyorum
Caglaen Momy9861 kendi kadın doğumcum yüzümde çıkan egzama için vermişti,ilaç prospektüsünde uzun süre kullanılmaması gerektiği yazıyor kortizonlu oldugu için bilginiz olsun
Yenianne6706 Momy9861 bende kullanıyorum doktorum önerdi hatta fitil de verdi fitilin üzerine kremi sür öyle koy dedi
07sym07 Benim hamile kaldığımdan beri ara ara kaşıntım yanma oluyor bende travazol verdi doktorum kullanıyorum rahatlatıyor ama çok illet bişey bu vajinal mantar kremle Bi süre idare ediyorsun mecbur ama tekrarlıyor maalesef
Aylamom Benimde hamilelikte gogus altinda kaşıntı ve kızarıklık oldu travazol kullandim ayrica bebegim dogunca cok pisik sorunu yasadim en iyi travazol geldi tabi bebekte fazla kulanmak iyi degilmis bobreklerine zarar verir die duymuştum
Liv3652 Momy9861 travazolu 5 günden fazla kullanılmamasi gerekir kasıntı ve kızarıklığa sudocrem denemediyseniz fayda edebilir belki