Eda3838 Ya bebeğim haftalardır baş aşağydı . Bu akşam hıçkırığını göğüs altımdan hssettim dönmüş mü oluyor göğüs kafesi yukarıdan atıyordu çıkmş galiba😭😭 34. Haftam bitmek üzereydi neden bu dönüş 😭😭
BabyAta Eda3838 bence onu anlayamazsiniz ya ben göğüs altında hep kafasını hissediyorum sanıyordum meğer ayaklariymis bas asagi duruyormuş 😂😂
Alizeyasemin Eda3838 bebeklerin dönmesi onların keyiflerine bağlı 28.ci haftamdaydım bebek normal doğum pozisyonu için uygun değil dediler sezeryan olabilirsin dediler bebek döner mi dedim dönebilir dedi doktor bebeğin keyfine bağlı dedi
Aysnr11 Eda3838 Hıçkırırken hafif sekme yaşadığı için bebiş ayakları veya poposu çarpıyordur bence 😄 34 den sonra dönebileceğini sanmıyorum yeri baya daralıyor çünküü
Hilalaktscbk Eda3838 Benim bebeğim makat geliş doğdu ve hiç dönmedi ben de hıçkırığını hep aşağılarda hissettim başını hep göğsümün altına dayiyordu. Bence hıçkırığının şiddetinden sen orada hissetmiş olabilirsin büyüdükçe hıçkırığı da büyüyor annesi 🥰
BabyAta Eda3838 çıkmamıştır inşallah ya doktor bana kafası asagida deyince çok şaşırmıştım çünkü bildin ben kafa hissediyor gibiydim ayakmis 🙈 normal doğum mu istiyorsunuz sizzzz
Eda3838 BabyAta evet normal istiyorm ama baş aşağıdan vazgeçerse paşamz çokta isteğimn bi anlamı kalmıycak gibi :)))
Ays06102023 29 haftamda öğrendim baş aşağı bu drum bana sanki erkenmiş gibi geliyor korkmuyor değilim hani
Eda3838 Ays06102023 hayır hayır korkmayın benim çokk daha erken baş gelişti ama bugün nedn öyle oldu anlamadm hıçkırıklarını hep kasıkta hssederdm bugün ilkkez göğüs altımda hssettm döndü kesin dedim hatta eşime üzüldüm umarm dönmemiştr
BabyAta Ays06102023 ya benimde o haftadan beri bas aasagi bende tedirgin olmuyo değilim yani 🙈🙈 millet son haftaya kadar dönsün diye uğraşır bizde dondu diye korkuyoruz 😂
Gizemgulten35 BabyAta Merhaba benimde yaklaşık 5. Aydan beri baş aşağı şuan 35+4 deyiz hala aynı bakalım döner dönmez bilemiyorum 😂 umarım dönmez normal doğum olsun çok istiyorum çünkü
Eda3838 Aysnr11 aahhh inşallah inşşalhh dediğnz gibidr ilkkez böyle olunca üzüldm nasıl döndü diye. Sağ tarafımdaydı hep kaafası aşağıda ayakları sol göğüs altı poposuda sağ göğüs altımdaydı artk vücudunun duruşnu biliyodm şmdi kestiremiyorm 😄😄
Aysnr11 Eda3838 evet tam olarak benim ki de o şekilde ve arada sağ göğüs altımda hissediyorum hıçkırıkları bazen genel tüm karnımda değişiyor yani 😄
Eda3838 Hilalaktscbk olabilirr eskiden hıçkırıklarnı çok derinden hssediyom şmdi bariz ortada hıçkırıkları 😅😅 ah bugün üçüncü hıçkırışı öyle de uzun sürüyo normal dmii böyle olması🥰😂