Makbus066 Kizlar sezeryan için gün veriliyor fakat bı durum olurda doğum başlarsa bu süreç nasıl oluyor sonuçta sezeryan için aç olunması lazım
Der_yaM Makbus066 benim sezeryanim akşam 9 da acil oldu tok karnına oldu iğne vuruyorlar Bi sorun olmadı
esnyz14 Makbus066 Benim bebeğim aldığımız günden 2 gün önce geldi. 3-4 saat bir şey yememeniz yeterli oluyor. Ben yememiştim ki zaten spinal sezeryan oldum. Her şeyin bir çözümü var endişelenmeyin 😂
Ellove Adenala hayir ya öyle birsey yok🤭 Makbus066 normalde genel anestezi olacaktım ama 36. Haftamda aniden suyum gelince doktorumun tüm israrlarima ragmen yemek yedigim icin genel olamayacagimi epidural olacagimi söyledi.
Sedefkitir12- Adenala evet ilk gebeliğimde lavman yapmışlardı normal doğumdan sezeryana döndüğüm için bna
Adenala Ellove Burda öyle okumuştum bilemiyorum yani yapılıyor mu yapılmıyor mu diye zaten galiba yazdım 😅 emin olmadığım için
Makbus066 Ellove genel istemiyorum bende zaten demekki epiduralde sorun olmuyor aç tok olması ani bir durumda
Dmndmn Ellove Gayette yapılıyor benim suyum geldiği için planlı günde olmadı onun için lavman yaptılar bana 😄
Kaderalya Ellove epidural iğnesi acıttı mı peki bende spinal değil epidural sezeryan olmak istiyorum ve sonrasında baş ağrısı vs yaşadınız mı
Makbus066 Adenala normal doğumda yapılarda sezeryanda sanmıyorum ilk sezeryanim olacak bakalım neler gorecez 😃
myangelson Makbus066 acil sezaryene alıyorlar. Ben öğle yemeği yemiştim 1 saat sonra acil sezaryene alındım lavman falan hiç yapılmadı. Doktor yemek yedigin icin spinal olacak genel olmaz dedi direk spinale alındım
Dmndmn Makbus066 Benim suyum geldi 35.haftada sezaryen istediğim için sezaryen oldum 😃 Damar yolu açıldı,lavman yapıldı 1-2 saat içindr ameliyathaneye alınmıştım 😊
Makbus066 esnyz14 Sezeryanda tecrübesiz olunca herşeyi merak ediyor insan inşallah bakalım korkuları yeneceğiz böyle böyle 🤭