Bende izmirdeyim ama şu an çok yeni 2. Hamileliğim 5 haftalık 🥰
İlk hamileliğimi Urla devlet hastanesinde yapmıştım. Her şeyi çok güzeldi sadece epidural yapılmadı ben onu çok istiyordum parası neyse verelim dememize rağmen. Normal doğum yaptım bu arada dediğim gibi diğer her şeyden memnundum. Ama şimdi bi de egepol istiyorum ama ücretler Yüksek galiba yeni araştırıyorum ya da Karataş olabilir fikir amaçlı o hastaneler hem doktor olarak güzel iyimiş