Birincide ağrım şişkinlik oldu. Ama ikincide hiç olmadı rahat yattım sol tarafimdada. Sadece biraz şişkinlik vardı ama ağrı falan yok. En fazla 3 gün sürdü geçti. Ben geç gittim 23 ve 27de galiba. Doktorum soylemeseydi gitmeyecektim. Sezeryan olacağım için gitsen iyi olur dedi