Kızlar iyi geceler size bir şey danışmak istiyorum benim uzun süredir kaşıntım var yani 3 yıldır bunun için sürekli doktora gittim krem verdiler fitil verdiler ilaç içtim ama bunların hepsi 3-4 ay geçiriyor sonra tekrar başlıyor sürekli temiz de tutuyorum ama napıcam bilmiyorum öneriniz var mı