Hayat31 Kızlar bugün öğlen ve şimdi bel kemiğinin altından kalçama bir sancı girdi. Ağrısına duramadim zor yatağa geldim uzandım. Sizce korkulu durum mu? Doktorumu aradım tekrar olursa acile git dedi ya da gel sabah yanıma 😞
Sehermuglu70 Hayat31 tedirgin olmayın ama normal bi durum değil ben bu belirtilerle 27+5 te doğum yaptım. Bazen hiçbir şeyde çıkmayabilir ama ihmal etmeyin
Hayat31 Kubra5816 yani sancı mi giriyor? Ağlamayan ben ağrısından ağladım o kadar çoktu ki. Karnımın altına bı kere vurdu sancısı. Sonra nefesimi kesti iyice
elif_saglik1008 Kubra5816 gerçekten zorlayıcı bı durum o ağrıdan sağa sola dönmekten kramplar derken uyuyamiyor insan
Hayat31 Sehermuglu70 gerçekten mi? Peki bebeğiniz nasıl? İyidir inşaallah. Çok zor durum bugün ikinci oldu diye ve bu sefer çok sancılı korktum sabahı beklicem yine olursa gidiyim
Sehermuglu70 Hayat31 çok şükür suan 10 aylık 🌸 ihmal etmeyin ben hep normal diyerek kendimi oyaladım ama son anda dayanamadım ama geç kalmıştım
Hayat31 Sehermuglu70 Allah uzun sağlıklı ömürler versin minik meleginize. Benimde zaten 3 ay risk oldu başlarda. Ve 26dan sonra tansiyondan dolayı riskim var. Çok ayakta kalmıyorum korkumdan zar zor 32ye geldik nerdeyse. Ama bugün o ağrı ve sonuncusu sancılı tuttu ama akıntım suyum hicbirseyim gelmemiş
Hayat31 Sehermuglu70 ve kaç kilo doğmuş bebek? Kuveze girdi mi? Kaç gün hafta? Çok soru soruyorum kusura bakmayın😞
Hayat31 miranatlas benimde bel ağrısı oldu bugün ve bacağımda var şu an sol bacağımda. Birazda karnımın altında ara ara geliyor.
miranatlas Hayat31 bence bi gidin nst ye bakılsın 27+4 te şiddetli sancılarım baslamıştı aynı şekilde karın altında ağrı bacaklarımda belimde ağrı vardı. İlaçlarla durdurdu doktor doğumu. Şuan 33+4 oldum 27 den berş wc haricinde hep yatıyorum ve ilaç tedavisi görüyorum doğmasın diye
Hayat31 miranatlas banada dün ciğer geliştirici yapıldı. İlaçlarla doğumu engelliyoruz ama yürüyorum bugün de dışarı çıktım. Acaba ondan mı oldu . Gidicem gidicem doktorumda söyledi zaten gel gece olursa acile git. Olmazsa gel bu hafta
Hayat31 miranatlas şu an bişey demedi. Tansiyonu kontrol altına al dedi alfamet coraspirin magnezyum ve nidicard kullanıyorum bunun için diğer ilaçlardan ilave. Sürekli olcuyorum. En son 27de girdik nst sancım çıkmadı. Ama bugün dediyim gibi şu an mesela birazcık bacaklarımda ve karnimda sancı var belim geçti gibi. Olmadı yarın gideceğim bende ya korktum iyice 😞