BirPrensBirAnne Merhaba hanımlar Martın 7 sinde adet gördüm 10 unda bitti şuan ayın 24 ü yani 18 gün sonra bidaha kanamam oldu adetmişim gibi karnımda ağrı var bunun nedeni nedir yaşayan var mı ?
dogurangaplumba BirPrensBirAnne Canım doktora git yumurtlama zamanı tekrar adet olmuşsundur yumurta atılmadığı için kist olmuştur 2023 ocak ayında bende öyle oldum doktor bana yumurtanı atamamışsın kist olmuş dedi adet kesici ilaç verdi adetimi kesti diğer ay adetimle yumurtamı yani kisti düşürdüm doktora gittim temizlenmiş dedi bi git bakalım doktora ne diyecek
dogurangaplumba BirPrensBirAnne Hayır canım yumurta çatlamıyor öylece duruyor etrafı su topluyormuş adetle atılıyor ben çıktığını ağrıyla hissettim pıt diye düştü senin belki başka bişey vardır ama yumurtlama döngüne denk geliyor galiba git doktora bi baksın tehlikeli olmuyor o