Kızlar ben şu an tam 15 haftalık gebeyim dün ve bugün böyle bi karnımda uzandığımda kalp atışı gibi pıt pıt bi şey hissediyorum kendi kalbim mi hızlı atıyor diye bakıyorum normal gözüküyor sizce çok sık olmasa da hissetme ihtimalim var mı genelde yemek yedikten sonra olduğunu farkettim ?