Nimet_27sumer27 amin amin inşallah. Ya açıkçası doktorum ilk önermiyorum deyince başka doktora gidip yaptırmak niyetindeydim fakat sonra iki doktorda aynı düşüncede olduğu için bana da mantıklı geldi zaten ciğer geliştiriciyi yapınca iki hafta boyunca etkisi sürüyor dedi yani o süre boyunca bebek doğmazsa malesef yan etkilerini bostan yere Allah vermesin belki de yaşayacak. Benimde etrafımdaki herkes yaptırdı birde içinde kortizon var şuanda da erken doğum riski gözükmediği için yaptırmamı istemedi doktorum. Kuzenim doğum yaptı 37. Haftada oda ikizdi 3 doz ciğer geliştirici yaptırdı bebekler yine de küveze girdi solunumdan kaynaklı.