SiriusAb yani neden korkuyorsunuz ben 6. Ayimda kimse çekmek istemeyince kendi calistigim kurumda direk rica ile radyoloji Dr unha çektirdim anestezisiz , sadece rahimnagzini açmak için kullandıkları klemp acıtıyor yani adet sancısına dayanmak gibi birşey 5 dakika , ve iyiki cektirmisim bir tüp tıkalı çıktı sonra iyi bir kadın dogumcu ile takibe başladık , 2 cm lik bir acikliklikla 1 saat süren bir operasyonla açıldı , laporoskopi ile , yani çektirin elzem , kapalı çıkmasa bile açık ise ilk 3 ay gebelik şansınız artıyor , birde eşiniz sperm testi verdimi ürolog a gittimi bunlarda onemli