Selo25 Evet canim haklisin bende öyle düşünüyorum bu arada biz eşimle kromosom analizine de gitdik orda bir sorun cikmati buna rağmen genetik taramaya gonderdik 3 embriyonu onunda 2 iyi çıkmış 1 kötü dediklerine görə transferden 1 gün önce monosit aşısı oldum eşimde problem var spermi a+b haraketli 3% yani ona piezo oldu hər yolu denedik bu seferki transferde hatda ben tese bile istedim bir onu yapmadi doktor insAllah Allahım bunca maddi -manavi zahmeti boşa çikarmaz bir daha Amin