Herkese selam. Bebeğim 3,5 aylık hemen hemen doğduğundan beri yarım kundak yapıyoruz. 1,5 aydır gündüz uykularında hiç yapmamaya çalışıyorum zaten gündüz çok verimli uyumuyor. Geceleri mutlaka kundaklıyorum çünkü elleriyle kendini uyandırıyor. Son birkaç haftadır da elini sürekli ağzına koymaya başladı(bunu doktora sordum son derece normalmiş, gelişimin bir parçası). Şimdi yavaş yavaş kundağı tamamen bırakmak istiyorum ama ellerini ağzına koyuyor ve uyandırıyor kendini. Yani bir iki kere denedim henüz ama 1 saat uğraştım uyumadı maalesef kollarını tuttum bekledim vs. uğraştım ama olmadı ben de kundaklayıp yatırdım. :( Çok moralim bozuldu nasıl bırakıcaz ya bu işi? Hiç zorlanacağımı düşünmemiştim keşke hiç alıştırmasaydım