Bence sizin durumunuza bağlı ben histeroskopi olduktan sonra kontrole gittim tekrardan
sağlıklı yumurtalar oluşmaya başlamış dedi ve tedaviye başladık en uzun süren dönemim 2 adet dönemi rahim dinlendirme süreciydi 9. Ay gibi gitmiştim ilk rahim filmi ardına histeroskopi, yumurta toplama sonra rahim dinlendirme derken 12.ayın sonuna transfer oldu. Şunu söylemeliyim ki herkesin durumu kendisine özel ve tüp bebek gibi bir sürece giriyorsanız doktorunuzu çok iyi seçin bilgili ve sizi motive eden bir doktor gerçekten çok önemli. Eminim buradaki herkes çok güzel anne olacak, umut herşeyin başı her daim umutlu olun