Ebru1323 arkadaşım la aynı Dr a gidiyoruz açlık tokluk ve son 3 aylık şekere bakıyor 24. Haftada ondan istemedi , ama benim bebek önde ve yaşımı sürekli dile getirince ben yaptırmak istemiyordum eşimin ısrarıyla yaptırdım yoksa açlık tokluk 3 aylık hespi gayet iyi çıkmıştı. Yaptırmadan dedi Dr , suyu fazla kilosu fazla çıkarsa ilerleyen haftalarda gene isterim diyince 🤐yaptırdım