Kızlar ben 1.75 boyundayim 81 kilo ile hamile kaldım Suan 3 aylık hamileyim hafif göbeğim çıktı birazda kilo aldım ama bazen beni sıkıyor bu kilo ve doğuma kadar daha da alırım gibi görünüyor ama artık çok rahatsızım psikolojim berbat aslında aşırı bisey yemiyorum tatlı yemem aşırı meyve yemem çikolata cips yemem ne yapacağımı bilmiyorum diyetlerde de çok başarılı değilim var mı önerisi olan nasıl kolay kilo verebilirim bu dönemde nasıl beslensem iyi olur siz neler yapıyorsunuz