Ftmaa28 esnyz14 olsun cadı olsun kendini ezdirmeyin pısırık olmasından iyidir😁😁 diye düşünüyorum şu an 🙄😃
esnyz14 Ftmaa28 Ay tabi pısırık olmasından iyidir ama bu fazla cadı bacım ya iki dk durmuyor eli dursa ayağı durmaz ayağı dursa götü durmaz hahaha🌸💕 karakter anlamında aşırı aşırı inatçı🙄 tabi hepsi mi aynıdır bilemiyorum 😂😂
neseli96- esnyz14 abo bizim cimcimenin adı da duru olacak kaynanam başlar o zaman desene anası kılıklı diye 😂
esnyz14 neseli96- ay bilmiyorum genel manada Duru’lar böyle midir, gerçekten benimki çok cadı yani 😂 ama annemin demesine göre aynı benmiş e böyle düşününce sakin bir bebe de çıkamazdı benden😂😂
esnyz14 Ftmaa28 Aynen kuzucum🤍 bizde duru ve doğa arasında kalmıştık bu arada… kağıtlara yazıp çektik hep duru çıktı, nasibiymiş🤍