asel-yasarrr sezeryanda o kadar düşüyor mu yarın doktora gidicem ne zaman söylüyor sezeryan yada normal diye ben vakit buldukça yapıyorum çalışıyordum iş yeni bitti daha doğrusu kendi dükkanım ama genede zor oluyor bide iltihap oldu suyum geldi gibi bişey oldu korktuk ne olur ne olmaz diye yavaştan hazırlıyorum artık