Aysemnur Kızlar doktorum çarşamba günü alttan muayene edicem dedi, keseyi görmek için ama bi kaç kişi de düşük yapabilir diye bilen veya başına gelen yardımcı olabilir mi???
Yagizinannesi_ Aysemnur ben kalp atışını vajinal ultrasonla duydum. Bunun düşükle hiç bir alakası yok olsa zaten doktor yapmaz
Dnmzzeda Aysemnur Hayır tabiki ya ne düşüğü düşük falan olmaz düşük olacak olsa doktor bakmaz zaten ben ilk 2 ay sürekli alttan bakıldı bu arada hiç acımıyor ve içini ferah tut hemen kötü şeyler düşünme bu konu değil hiç bir zaman hiç bir hamielyle ve bebeğini başla bir bebekle kıyaslama her bebek her gebelik birbirinden çok farklı inşşlah sağlıkla kucağına alırsın 🙏🙏🙏
5sezeryanim Aysemnur beklesen ne olacak ki doktirlardaki bi acele nedir 10 gün sonra git en güzeli bence o
Aysemnur Yagizinannesi_ bende aynı şekilde düşünüyorum zaten progestan kullanıyorum bi sıkıntı çıkmaz diye düşünüyorum
Myrtle Aysemnur rahmim ters, plasenta ondeydi diye 6 7 11 13 17 20 kontrollerim hep vajinaldi :). 32 oldum her sey yolunda sukur :) korkmayin saglicakla gelsin evladiniz :)
melike81_ Aysemnur kanama olmadıkca doktor alttan bakabilir kanama olursa bakmaz bi sıkıntı olmuyor yani bnde öyle duymuştum kalp atısını banada kanama olunca alttan bakmıyoruz risk oldugı için demişti😎
Bnurr Aysemnur İçini ferah tut alttan muayene ile düşük arasında hiçbir bağlantı yok sadece alttan muayene olmaktan korkan insanların söylediği birşey bu
Fatma_ecem4 Aysemnur evet benim bı hamileliğim malesef çok yeni olupta alttan muyane sonrasinda kanama yani düşük oldu bence bekleyin 7 .haftanizda utrasonda kalp atisida duyulur
petekceee Aysemnur benim ilk muayenem alttan oldu küçük olduğu için kese karından gözükmedi o şekilde bakmıştı direkt görmüştü bir problem olmadı
Poncik77 Aciliyeti yoksa bekle karından gör benim alttan bakılmıştı lekelenme başlamıştı riske atmaya değmez bence acele etme derim