Seher_06 geçmiş olsun ben de yaşadım onu 3 sene önce çok zordur onun psikolojisi bilirim. Ben doktora gittm bir çok şey denedim en sonunda o bölgeye minik minik iğneler batırarak kanatttım sonrasında sarımsağı ikiye bölüp oraya sürdüm. Baya yakıyor ama dayanılmayacak gibi değil. Abim de yaşıyordu bu durumu bana bir yağ vermişti adı zilan mıydı tam hatırlamıyorum onu da sürüyordum bazen. Ama o açılan bölgeyi kanatıp sarımsak sürmek en iyi gelen şey olmuştu suan tamamen geçti