Kızlar ben hamile olduğumdan beri iyileşemiyorum. ilk zaten bebek 3 haftalıkkenn (tutunma aşamasında) hastaydım neyse iyileştim valla ilaç da kullandım bilmiyordum hamile olduğumu(o zaman ilaçtan bebeğe bi şey olsa direkt düşermiş zaten) falan derken şimdi 14 haftaya geçtim ama yaklaşık bir aydır hastayım. Öksürük boğaz ağrısı bi hafta geçiyor sonra yine başlıyor. Şimdi de sinüzit olmuş yine öksürük başladı. Zaten sınıf öğretmeniyim çocuklardan bana geçiyor sürekli hastalık. Ne yapcam bilmiyorum burada grip zararlı falan okuyorum daha kötü oluyorum. İlaç da kullanmıyorum. Bebeğe sürekli böyle zararım olacak? Bu şekilde ben hiç çocuk sahibi olamam ki çok üzülüyorum.