Arkadaşlar benim ilk gebeligim ölüm gibiydi ilaçlara rağmen kusmaktan ayağa kalkamiyordum aşırı bulantım vardı serum ilaç fayda etmiyordu kızım oldu.. şu an ikinci gebeliğimde bulantım var ama ilaçla tamamene yakin geçiyor dokuzuncu haftadayim. Sizin nasıldı sizce belirtiler ve bebeklerin cinsiyetleri arasında fark var mıdır 🥰