FyA hem mochi hem manuel pompa hem de elektrikli pompa deneyimlemiş 4 buçuk aylık bir anne olarak elektrikli pompa candır diyorum 😂 ama mesela 6 aylık bebeği olan arkadaşım da hiç pompa kullanmadı. Benim bebeğim 35 haftalık doğdu emmesi güçlenmediği için sütü tam boşaltamıyordu göğsümden. Göğüslerim sertleşip acımaya başlıyordu ben de çareyi sağmakta buluyordum. Şimdi gayet güzel emiyor ama bazem uzun uyuyor veya emzirip iş yapıyorum aradan biraz zaman geçmiş oluyor duşa girmek istiyorum hemen tekrar süt sağıp eşime veriyorum çocuk uyanıp ağlarsa o içiriyor. Veya bi yere gitmemiz gerekiyor belli bi saatte evden çıkmamız gerekiyor ve o saat tam bebeğimin acıkma saati oluyor ben de dışarda emzirirken çok zorlanıyorum ve benimki memede çok uzun kalıyor. O yüzden evden çıkmadan sağıp yanıma alıyorum veya hemen içiriyorum çok kolaylık oluyor. Uzun yazdım ama deneyimlerimi paylaşmak istedim. Hastane çantama da koymadım bu arada pompayı erken doğum olunca aklıma bile gelmedi aslında 😂 ben şuan lansinoh çiftli kullanıyorum arkadaşımdan almıştım ama imkanım olsa giyilebilir olanlardan alırım şimdi.